Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Myspystisdag

Har nytt ätit, hemlagat potatismos med lunchkorv... mm var så gott!

Slutade vid fyra idag, var såå lugnt så då gick jag hem! Klarade av en del här hemma, sorterade tvätt så det bara är o slänga in maskin efter maskin sen, vek lite tvätt och diska lite. Skönt när man är klar och klockan inte ens är sex!

Nu ska jag sätta mig o soffan och invänta TV kvällen som såklart innehåller DESPERATE kl 9. Missa inte! Ska skära upp lite Mango skivor (så grymt god frukt!!) och så blir det nog nån klunk Trocadero. (som varit en liten craving/ett måste denna graviditet).

På fredag är jag ledig och drar till Göteborg över helgen! Längtar

Kommentarer
Postat av: Hanna

ja precis jag tänker lite lika faktiskt..kommer nog ta den jag med på tor.. hehe jag kan tänka mig att de känns så, känns knökfullt i min mage med fast den inte är så stor. Nätterna är ganska jobbiga för tillfället med foglossningen, annars är de väl den HÄRLIGA halsbrännan..förutom det så mår jag bra faktiskt. Mådde mycket sämre med Maya i magen. Själv då?

2009-10-20 @ 19:31:53
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha! Jag har också nyss gjort lunchkorv och potatismos :) Det var gott det :) Ha så trevligt i helgen! krams

2009-10-20 @ 21:27:53
URL: http://viiii.blogg.se/
Postat av: Hanna

usch..ja de enda som hjälper för mig är flytande gaviscon,men den är ganska bra iaf! okok skönt hoppas du klarar dig. kram

2009-10-21 @ 13:35:53
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"