Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Hemma

Hemma från Jobbet nu.. e såå trött. Men kan inte sova nu för då somnar jag aldrig inatt. Får försöka vila utan att somna då..=)

Var jättelugnt på förmiddagen idag så jag tog ur mitt löshår som jag haft se maj! Är såå tomt nu, jättetunt och det känns så kort, fast det går nedanför axlarna. Klippte 3-4 cm sen för det behövdes verkligen. Kanske borde ta mer också men det var max vad jag vågade idag... Så nu ska jag spara spara för nu bli det inge mer löshår på mycket länge.

Sen blev det lunch med Sandra var såå trevligt så, men en timme går alldeles för fort för vi har alldeles för mycket att prata om... Kanske ska ses på Fredag för Johan skulle bort då.  OM det inte blir Göteborgweekend med mamma och pappa för min del, men det vet jag inte än. Det skulle bli nu i helgen eller nästa, beror helt på när bilen vi ska hämta där blir klar.

Imorgon ska vi skriva på nå faderskapspapper (som man tydligen ska?) och på torsdag ska vi till barnmorskan och få höra på bebisens hjärtljud! Mysigt!



Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag tycker absolut att vi ska ses ist för att du åker till gbg=) Det skulle jag se fram emot, blir ju inte alltför ofta. Tack för idag. Kram på dig :)

2009-10-06 @ 21:39:37
URL: http://viiii.blogg.se/
Postat av: Madde

Snart bara 100 dagar kvar Johanna =D

2009-10-07 @ 09:55:10
URL: http://madde91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"