Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

JUL Kick

Igår var jag hur trött som helst när  jag kom hem från jobbet, men jag fick nån himla kick ändå att jag ville sätta upp julgardiner. Så nu är det bytt till julgardiner i vardagsrum och kök, i sovrummet bytte jag bara till ett par andra. Och så åkte stakarna och stjärnan upp i fönstret! Blev såå mysigt och fint. Jag längtar till alla tomtar och granen får komma upp. MEN JAG VILL HA LITE SNÖÖ OXÅ TACK!


Idag har vi inget planerat alls, jag har gett förslag på att möblera om och göra om datarummet som nu ska bli barnrum men det var inget populärt förslag.. "Vi hinner". Jaja men jag vill börja snart juh! Så jag vet inte vad vi ska hitta på idag.



Kraam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"