Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Underbar dag

Städade och tvättade lite på morgonen, lagade mat och sen åkte vi ut till Tessa och Roger för att kika när de började på huset... Johan och Roger grjea lite men de tröttna rätt snabbt =) Satt i solen och drack lite saft, Roger och Johan tog nån öl och Mathilda lekte för fullt. Melvin myste i vagnen han.. Åkte lite fyrhjuling, knäppte massa kort och kolla på Simba som bada av misstag i dammen. ! Var så skönt i solen, nästan föör varmt men nu ska vi inte klaga!
Blev lite grilling till kvällen, hamburgare och strips. Äntligen börjar grillningsperioden!

Tessa och jag avslutade kvällen med solning på meddo kl 21.40. hehe
Sen blev det brandbildjakt bakom Abb, nån båt som brann men vi hann inte se nått. Johan ringde när jag sola och sa att han var ute och gick bakom Abb, så jag kom som ett  jehuu med bilen för att kika men såg inget..=/

Jaja, de blev en händelserik dag! Tack för det!

Imorgon ska bilen bli ren och fin och en grillning till i Sunnansjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"