Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Testing



JJJJ+                       -                  JJJJJ

Jag tyckte den nya Lash Efftect var jättebra men tyckte fransarna blev aningen för tjocka, mer än de blev längre.
Kan tänka mig att den blir bättre när den håller på att ta slut för då kommer det inte så mycket creme för borsten är super!
Jag tror att jag kommer tycka den blir bättre och bättre dock, när jag fått lära mig den mer.

Masterpice Max är fortarande min stora favorit, säkert för att jag haft den så länge så känns den så perfekt. Fransarna blir alldeles lagom och jag får dom som längst med denna. Kommer nog använda Lash Effect de gånger man ska ut så de riktigt blir sotsvarta och kraftiga men till vardags och flest gånger blir det Masterpice Max.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"