Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Långt igen!

Jag som inte skulle förlänga håret! Men nu är det så och det känns så skönt och bra! Meningen var att jag skulle sätta i några slingor för att bara få det tjockare men tror ni jag kunde klippa av längderna till min egen då? Nej. Det blev till att sätta i mer hår istället. Jag har tagit ur min tungpiercing nu, jag förtjänar långt hår.
Så TUSEN Tack till min bästis Lisa som varit så snäll och satt i det på mig!

Har inte tagit nån bra bild men ni kan få en tjuvkik:




 


Kommentarer
Postat av: Tessa

Supersnyggt.. :-)

2009-05-15 @ 19:14:21
URL: http://tessa84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"