Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Guldet finns

i Klenshyttan!! Om nån vill leta!

Var så fin regnbåge när jag åkte hem från Gränges idag, var bara tvungen att ta ett mobilkort. Svårt o få med men den var hel och slog ner långt borta.. ena delen här i Klenshyttan, finns det inte nått ordspråk att man kan gräva guld vid regnbågens slut? Jag strunta i det, jag och morfar orka inte så vi åkte bara förbi.. =)


Nyss kollat på Gossip girl, nu ska jag dammsuga upp 2 kilo kattsand från golvet.... De sprätter som idioter!

Kommentarer
Postat av: Britta

Hejsan!

Jobbat färdigt för helgen, så skönt så. Ska på återbesök hos farbror doktorn i morron fm men det ska väl inte va nå större problem. Hur går det med renoveringen hos er? Vi får kika in nån kväll i veckan.



Puss o kram och hälsa Johan.

2009-05-10 @ 22:19:37
Postat av: johanna svarar

Ja det är väl samma som i torsdags, spacklat. så vi hoppas att de kommer imorgon.. iaf att det blir klart i köket i veckan. Ja ni får kika in nån dag! Kram Lycka till imorgon!

2009-05-10 @ 22:54:31
Postat av: Mamma

Aha,i Klenshyttan av alla ställen...

Tack för igår söt, idag har jag plockat bort alla vintertröjor, toppar.. har tagit av en jeanskjol till normal längd och bara väntar på att det ska sluta regna å bli lite varmare =)Vill ju cykla..

Puss å kram

2009-05-11 @ 09:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"