Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

The 12 apostles



Här var jag med min mamma, pappa och bror Markus för några år sen. (2004). !
Great Ocean Road, längs sydkusten mellan Adelaide och Melbourne i Australien. Var jättevackert, de här stället med de 12 apostlarna är en av de största sevärdheterna. Satt och kollade runt lite för att hitta en fin bild på det och då fick jag veta att detta tråkiga hade hänt:




Så nu är det bara 11 apostlar. Hoppas de andra får stå kvar nu!


Kommentarer
Postat av: mamma

Men oj, det såg annorlunda ut!!!Så trist, det är ju en riktig turistattraktion, vad händer om alla rasar?? Men det är klart, London Bridge föll ju oxå, med en läcker historia till:)....

2009-03-17 @ 09:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"