Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Ny vecka!

Jaha måndagen är avklarad. Den är alltid värst, men har man gjort tisdagen känns det som det snart är fredag... Känns som jag bara  vill ha helg men det är för att jag är så seg.. mår sådär halvdant.. Men är ändå glad att jag slapp bli sjuk i helgen.

Har nytt tittat på ett GossipGirl avsnitt, spelade in det igår kväll.
Imorgon börjar desperata hemmafruarna..! Ska bli kul, känns som det var evigheter sen man såg det.
Och onsdag är det Greys. Men det har blivit sådär när Denny är levande död. Nja, slopa det...




Händer inte mycket kul annars.. Räknar ner dagarna inför resan.. Längtar så..


Förresten tog jag ut mitt löshår jag haft i 6 månader idag..före det ytterligare 6 mån... Känns såå konstigt. .. men visst, det är inte så kort men det värsta är att det är så tunt. Men nu ska jag tvätta, tvätta och göra tusen inpckningar och sen vill jag få ny färg..! Är så trött på denna utväxt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"