Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Kväller!

Har haft lite besök ikväll av Johans föräldrar och lillasyster.. Mucket trevligtt! Madde ska bo här när vi är borta och ta hand om katterna! Tack Madde, You're an angel!  Känns bra att de  kommer ha sällskap också, inte bara nån som är hit och ge dom mat. Då kommer jag itne må så dåligt av att lämna dom.. Lisa var och hälsade på också, Vi måste ses oftare gumman! 

Var på Dollar och handlade lite smått och gott så nu är det bara packningen som återstår. Ska ladda ner lite musik på mp3n sen också, nån som har nått bra nytt förslag på låtar??! Har idétorka..


Snart e det Greys!!! Vore skönt och slippa gråta alltför mycket idag.. Men är nervös över vad Denny menade med "I'm here FOR you", det menas ju typ "Jag är här för att hämta dig",  inte "jag är här för dig" som man trott hela tiden. Är Izzie sjuk eller vad!? Hon får inte sluta!!!!


Kommentarer
Postat av: Madde

Jag ville veta vad det var som var fel, me nepp!

Det är så konstigt det där, för hon sa ju till pressen när det gick rykten om att hon och George skulle sluta, då sa de att ingen skulle att det var säkert.. Så hon kan ju inte dö? ...



så lite så! Ska bli kul att se om jag klarar av att bo "ensam" än! :)

2009-03-26 @ 15:03:12
URL: http://madde91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"