Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

London


Ett urval bilder från min underbara resa med bäste bror och Sara!




Första dagens aktiviteter. Ett skållhett London innebar shopping i ett svalt köpcenter, Jag och Markus mötte upp Srara, Mona och Hebba här eftersom de var här tidigare. Köpcentret var helt sjukt stort! Kolla bara in sko avdelningen! Äkta gourmethambrugare till lunch och sen vandring i London. Piccadilly Circus med neonskyltar som tydligen var sevärdigt(?!). Trafalgar square och kvällen avslutades med mysikal på en mysig teater!

*




Andra dagen var typisk turistdag, med London eye, Tower bridge, Big Ben och lite parkvandring. Skavsår och trötta ben!. Åkte till Cambrigde på söndagskvällen där Mona bor, en jättemysig, typisk engelsk stad! Åt kinamat  och somnade väldigt skönt på kvällen.

Måndagen var ganska lugn, lite shopping i Cambridge och hälsade på Mona på jobbet på kvällen och sen bar det till kina restaurangen igen.
Enkort resumé på en 3 dagars weekend som har varit så rolig!

Tack Markus och Sara för att jag fick följa med och Tack Mona för att vi fick komma!



Kommentarer
Postat av: Britta

Nä men......har du varit i en skoaffär och provat skor?! De va väl inte nåååååååååå kul eller?

2009-06-05 @ 15:02:20
Postat av: jag

Jag prova inte ett enda par ! För mina skavsår gjorde att jag knappt ville titta åt dom=)

2009-06-05 @ 17:10:47
Postat av: sandra

åhh vilka fina bilder! Du ser ut att ha haft det underbart!!

2009-06-05 @ 22:26:16
Postat av: Britta

Hahahahahahahahahahahahaha!!!!

2009-06-05 @ 23:05:37
Postat av: carolynn

åh vilken shopping!!Jag vill dit!

2009-06-08 @ 20:02:39
URL: http://carolynn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"