Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Helgen över.......

Jaha då var helgen slut igen, usch det går så fort! Önskar att det hade varit lite finare väder så man hade kunnat utnyttjat den bättre för jag kände då bara att jag ville sova i helgen!

Igår blev det en heldag hos Tessa och Roger och barna! Var riktigt trevligt, inte för att vi gjorde så mycket men det är rätt skönt att "slappa med sällskap".. Tack själva för en trevlig dag!

Idag har vi varit på supergod middag hos mamma och pappa...! Mamma hade gjort schweitzersnitzel (utbankad fläskfile med ost och skinka emellan) och klyftpotatis! Var sååååå gott. Åt så jag blev alldeles fyrkantig. Skulle åka till Sunnansjö på kvällningen med det var bara 1 tredjedel hemma där så vi tar det nån annan kväll.

Kollade nyss på sista avsnittet av Gossip Girl.. Åh de var så bra.

Ne nu ska jag byta i sängarna, det är det tråååkigaste jag vet. Speciellt när det är trångt vid sidorna om sängen. så man får klättra.=(

Kommentarer
Postat av: Mamma

Gomorron söt och tack själv! Det är så roligt när ni är här =).

På jobbet, verkar bli en fin dag.. Ganska lugnt, många barn har gått på semester. Slutar 12.

Puss puss

2009-06-08 @ 08:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"