Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Första dan avklarad, en kvar till helg!

Haha, en dag kvar innan helg, SKÖNT att starta sin jobbarvecka som en tvådagars. Lite mjukstart behöver man. Alltså har jag gjort min första jobbardag på tre (ynka) veckor. Men det gick bra. Jobbade ensam så det var lugnt och skönt!! Men trött är jag så nu blir det alldeles strax sängdax.


Tycker inte alls det händer så mycket med magen min, andra påstår det men jag vill ju bara ha bevis bevis! Den 13 aug ska vi på Ultraljud så då hoppas jag att jag får tillräckligt med bevis..... Så jag kanske kan slappna av och va lite gladare..


Tack för alla "KLÖS"-tips jag fått, kan dock meddela att FY-spray inte säljs mer pga farliga ämnen. =( Kikade lite på internet och på vissa sidor går det ju att köpa men vill ju ha "naturliga" medel, inga starka kemikalier. Vattensprutan funkar om jag hade möjlighet att komma på honom, men han klöser bara på nätterna. Får väl sitta på pass nån natt isf. Just nu har jag pepprat karmarna med vitpeppar, har funkat hittills men om det beror på peppar'n vet jag inte. Får hoppas. Peppar peppar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt att första arbetsveckan är över =) Vila ordentligt i helgen nu. Puss o kram

2009-07-31 @ 21:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"