Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Nästan klar

Är nästan klar med städningen nu .. Har precis ätit klart och plockat undan allt. Blev skruvpommes (pommes twister) idag, var riktigt goda hade aldrig ätit dom förut, och till det fläskfilé. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, är ju inge roligt att ge sig ut nått i detta väder i allfall. Så jag ska nog bara slänga mig på soffan tror jag.. Finns mycket man borde göra men vet inte om jag orkar dra igång nått större, allt handlar om målning.

Hade velat fått upp klockan i trapphuset idag oxå men kommer aldrig lyckas, är på tok för kort.


Kommentarer
Postat av: Eveline

Tjenare bruden...

Det var inte igår, är det bra med dig??

Såg att du har en blogg =) Va roligt!!

Jag har däremot redan tröttnat på att blogga, det gick ganska fort att bli trött på den =P

Jag röstar på "kojjdag", det har iaf jag idag =)

Ha det bra/ KramKram

2009-01-24 @ 18:07:49
URL: http://karlssonmedc.blogg.se/
Postat av: Eveline

Tjenare bruden!!

Det var inte igår, hoppas allt är bra med dej!?

Såg att du har en blogg, va roligt =)

Jag har också en blogg men det gick ganska fort innan jag tröttnade på att skriva i den =P

Jag röstar på "kojjdag", det har iaf jag idag ;)

Ha det bra/ KramKram

2009-01-24 @ 18:10:33
URL: http://karlssonmedc.blogg.se/
Postat av: Svärmora

Hej hopp!

Boka in nästa fredag (30/1) då blir det käk, Dryck och spel här hemma. Hör av mej om tid senare och förresten ska jag ha klipp och sling och plock på torsdag men det tar vi sen. Pözz pözz

2009-01-24 @ 18:47:22
Postat av: Johanna

Har det uppbokat på fredag, även lördag.. ska ut med Lisa och några andra..=( Men Johan kan säkert komma...! Kraam

2009-01-24 @ 23:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"