Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Mat i ugnen

Håller på med lite mat.. Blir chilikyckling idag.. Johan får stå ut, han gillar inte kyckling men han brukar ändå säga "det här var faktiskt gott", efter typ varje gång. Kanske borde inse snart att han faktiskt gillar det? men icke.. söt..

Det är så med det mesta, han tycker inte om mycket alls. Har frågat honom om flera olika rätter, men nej det gillar han inte. Nähä  Sen kan han komma hem från t.ex Tessa och Roger och ha ätit fisk med nå sås och "guuud vad gott de va, varför gör aldrig du nå sånt". grumf=) Så nu får han äta det som serveras, eller hur älskling? ;-)

Var ganska segt på jobbet idag, så jag o Jenny gick hem hit och fixa lite med ett annonsblad vid datorn så har knappt varit där.  Blev riktigt bra iaf. Det är ett sorts rabattblad där man får 40kr rabatt på en klippning. Ska dela ut lite såna, kan alltid locka lite nya kunder till salongen nu när vi är fyra, behövs några fler då!
 
Så här blev den:



Vad tycker ni?


NU ska jag sätta på lite ris och glo på tv... Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Svärmora

Helt riktigt, låt han äta det som bjuds annars kan han va utan!! Tjusigt annonsblad, får jag ett oxå *ler. Puss o kram

2009-01-19 @ 20:58:22
Postat av: Johanna

Hehe Ja visst kan du få 40 kr på ord priset men jag försäkrar dig om att uttnyttjar du släktrabatten ger det dig betydligt mer ;-) hehe Hur är det med er då?

2009-01-19 @ 21:02:11
Postat av: Madde

HAha då utnyttjar vi alla erbjudanden som finns!



Jag antar att det var du som skrev? Förstår inte varit det är så svårt för oss att kommentera varandras utan att namn eller något ska bli fel!



Designen har jag faktiskt gjort mest i paint, den du!

Ja nu har jag tagit min hostmedicin för dagen så förhoppningsvis får jag sova inatt!



Kram!

2009-01-19 @ 21:20:11
URL: http://madde91.blogg.se/
Postat av: Madde

Jadu, kan ju säga att jag är sjuk och har många timmar att göra ingenting på! Fast Texten har jag lagt dit via ett program som man kan göra såna där lätta justeringar på! :)

2009-01-19 @ 22:23:52
URL: http://madde91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"