Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Beställt kläder!

Har beställt lite kläder från Ellos. Hoppas de kommer snart!!



   

1. Vinterparkas på Rea, 59:- helt sjukt, totalt gratis.
2. Träningsbyxor med bred kant upptill 199:-
3. Bikini till Egyptenresan 249:-



 

4. Skjortblus, blårandig ser såå fin ut! 99:- 5. Sommarklänning, oxå till Egyptenresan.. 99:-



Jag har även fått två nya bästa vänner som flyttat in i min skogarderob.
♥Välkomna mina skönheter.♥
 
laredoute.com



Johan kallar mig shopoholic. Förstår inte vad han menar?


Kommentarer
Postat av: Madde

Haha, nej gud nej vad menar han med det! ;)

2009-01-19 @ 09:39:20
URL: http://madde91.blogg.se/
Postat av: Madde

Jadu febern har nog försvunnit mer eller mindre, men har fått en hemsk hosta så nu har jag hostmedicin som dom skrivit ut så jag kan få sova åtminstonde.

Med er då? :)

2009-01-19 @ 18:48:22
URL: http://madde91.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hejsan, nu har ditt paket kommit från Ellos! Ska hämta det idag så du får det ikväll på träningen. Hmm det blir spännande, med träning menar jag... Massor av kramar/mamma

2009-01-22 @ 09:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"