Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Vill inte!!!!!!

Vill inte bli sjuk men det känns som om jag är påväg att bli det. Har ont i hel kroppen, mest i huvvet och i ögonen.. lock för öronen och ont i halsen.. men ändå är jag på bena på nå sätt.. är inte jättesjuk än.. Ska gå ner och kurera mig nu. Men mat och vila.  Nå tips som kan stoppa det ? Men jag ska inte sova för då brukar man vakna sjuk.......




Vill inte! Är ju fest e helgen juh!










22.22 Ska sova nu.. hoppas jag mår bättre imorgon... Lägg märke till tiden. har nått skumt med mig att göra.. Jag kollar ALLTID på kl varje kväll exakt vid 22.22. Just då, känner jag "undrar vad klockan är?, är så trött"  Har varit så i tre år nu.. men läst om det i en artikel att det finns ett 22.22 fenomen som påverkar vissa, om man tror på det, är en annan sak. Men har aldrig haft det så förut..
Ofta frågan jag johan när vi ska sova
" Vad är klockan?" 
"Ja, gissa!?"
"Jaha, såklart, förlåt"

Kommentarer
Postat av: Anna

Drick honungsvatten, det brukar hjälpa för mig :D

2009-02-27 @ 09:50:02
URL: http://annaalfredeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"