Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Vaccinerad!

Nu har jag och Johan varit och tagit spruta, var skitnervös innan.. HATAR verkligen sprutor.. Men jag tittade inte och faktiskt, det känndes knappt. Så jag kunde pusta ut..!  Johan tog drickvaccinet. Jag skippade men har ju fortfarande 2 veckor kvar att fundera men vi får se hur jag gör.... Tror jag står över....

Gick föbi på teliabutiken när vi gick hem och lämna in Johans mobiltelefon, den krånglar för andra gången. Han har aldrig mottagning, även om, han skulle stå rakt neranför masten så vette fan om han skulle ha det. Drygt är det, för det är svårt o få tag på han. Jag kikade även lite, ska byta i april tror jag. Mitt abonnemang och telefon är låst till mars. Svårt o veta vad man ska ha.. Jag har inte så stora krav mer än att den är snygg och lång batteritid!


Jaha har ni ätit nån semla idag då?



Det har jag. Vi fick av en försäljare från Goldwell. Han hade fyra med sig. Ewa och Olga tycker inte om och Jenny var ledig så det blev 4 till mig!!! Men jag tog bara en, proppmätt blir man ju. Kanske bli en till imorgon?

Nu ska det lagas Chili con Carne!

Kommentarer
Postat av: Madde

Ja men visst var den sorglig! Usch, tänk dig publiken, det var knäpptyst på programmet, inte ens Oprah pratade för hon satt och grät!

2009-02-25 @ 08:48:07
URL: http://madde91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"