Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Lite hårvårdtips!

Mitt bästa tips för den som har torrt och skadat hår är Goldwells Dualsences Rich Repair.  De här tre är de jag använder, schampo, balsam och inpackning. Inpackningen är verkligen helt suverän. Håret blir synbart bättre efter bara nån gång.  Finns även komplement som serum och leave in creme.


Shampoo/Balsam 139:- Inpacking 149.-



Shamponerar alltid håret minst två gånger, tycker det känns som allt bara löses upp första gången och finns kvar i håret , andra gången så tvättas det verkligen bort... Så just nu för att få ur så mycket färg som det går har jag denna:

 Goldwell Deep cleansing schampoo
Tvättar verkligen rent på djupet, blir jättesträvt efteråt så då tar jag Repair schampo och sen balsam efteråt , är ett måste....!
Men färgen blir bra urtvättad. =) (jag håller ju på att försäka få bort mitt röda, men det kanske ni förstår), märks att schampot är starkare, men den är ändå mild mot hårbotten.



Produkter som rekommenderas.. Är dock bara ett urval från alla frisörmärkens góheter..

Tack för mig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"