Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Tack för tipsen!

.......om vaccin eller inte! Dock var det väldigt olika svar så jag är fortfarande kluven.. Jag är inne på att Johan tar vaccinet och jag står över. så kan jag ju försöka på "vanlig" medicin och de tabletter de har där nere. Jag är inte alls lika känslig som honom.. Så visar det sig väl hur det går.. kan ju va spännande det oxå. Haha man får se det så. Vi har ju även Apollos försäkring så att om det blir magsjukt så kallar de in en doktor till rummet direkt och man får rosa dunderpiller. Och skulle vi vara magsjuka så att resan inte skulle bli fulländad kan man ansöka om pengar tillbaka men det hoppas vi väl inte ska hända..!


vaccin eller inte................?



Johan var lite klupig idag (om man får säga så). Han skulle bita på en "kabelsko" och råka bita bort en bit på framtanden. Inte alls mycket men visst syns det. Så han ska till tandläkaren imorgon och slipa.. men skulle inte bli så dyrt... 300 nånstans, men ioförsig, det tar säääkert 50sekunder. och sen 300 på det. saftigt.


Tydligen var TVn upptagen hela kvällen så jag vet inte vad jag ska hitta på! Johan bokade den för han får aldrig se annars.(säger han). Jag har Gossip Girl, Greys och snart Desperate, massa olika Top Model och allt möjligt.

Han sitter nere och kollar på Entourage? Nån som sett den serien?  Om man ska kolla med kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"