Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Ny design

Har varit hos Sandra och hjälpt henne med hennes blogg ikväll.. Den blev så fin! Kolla in viiii.blogg.se
Så då blev jag ju såklart sugen på att byta lite själv.  Eftersom jag går i nya hårfärgstankar var jag tvungen och tänka om lite, har ju haft "Livet från den röda sidan" hela tiden men man kan ju inte ha så om man inte är rödhårig..=) Men som sagt, är ju inte färgad än men jag ville testa lite.
Men mottot Reds have more fun kommer alltid stämma för mig ändå...=)

Har alltså setat och grejat ganska mycket, men har ändå inte hänt så mycket så jag vet inte riktigt var tiden tog vägen med tanke på vad klockan är nu. Kom hem från Sandra vid 22.30... Jag la tid en nedräknare till egypten och en klocka iaf på bloggen. Lite nytt!

Men funderar på o gå o lägga mig, ska dra med mig karl'n också..!

Go natt på er, fast ni sover nog redan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"