Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Mina underbara älskade missar.

Vad skulle jag göra utan er? Ni är det goaste som finns... De är alltid med mig, viket rum jag än är i.. I alla fall Hector. Helt underbara e dom mina bebisar..!

  
  
Lucifers favvoplats när man tittar på tv är mellan benen under filten, en riktig bra koja tycker han! Hector ligger oftast på soffryggen eller i famnen på mig. Men som sagt, de är alltid med.

Har varit en helt vanlig dag, jobbat och tittat på TV. Så inga roliga rapporter...
Johan är hemma och är sjuk, är nå med magen och så mår han illa hela tiden. HOPPAS det inte är nå magsjuka tecken. Men då borde jag väl oxå kännt nått. Hoppas han är bättre imorgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"