Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Falun!

Bidde ingen kupolen utan vi var bara i Falun, men jag tycker de har så mycket där, så det var skönt att gå nån annanstans än i vanliga kupolen.. Men gud, jag får vibbar när jag är där... från de 2½ åren jag bodde där.. uscha mig. inga bra känslor. trivdes inte alls... Skönt att veta att jag får åka hem sen när jag varit där.. Haha mysko känsla men så är det verkligen!

Det blev några fynd idag!
(klicka upp för stor bild)

Klänning, GinaTricot,
2x "jeans/leggings", GinaTricot
Skor, DinSko
Tekopp m. fat, Indiska
Och ett par brillor till Johan!

Är suuperglad för skorna. Jag har nämligen 34-35 på fötterna och det är inte ofta jag hittar sommarskor. Stövlar, stövletter eller sandaler med remmar eller nått går bra i 36. Men ballerinaskor, pumps och speciellt de med klack är helt omöjliga att hitta. På laredoute.se har de stl 35 men det är jättesvårt ändå för vissa är ändå för stora och sen är det så krångligt att skicka efter. MEN hittade dessa 36or på DinSko och jag kunde ha dom!! Blev så glad. Äntligen ett par med klackar än att slippa köpa ballerinaskor på barnavdelningen!
 


Kom hem vid halv sju. Niklas var här med Johan och de satt och spela och drack lite öl. Så det blev myskväll med Hector till På spåret och Lets dance i soffan!





Och Tack mamma för en riktigt mysig dag! Måste vi göra om igen.. men inte än.. blir så dyrt jämt.  hehe!
Love you!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad fin din blogg blev!!

kram

2009-02-21 @ 21:59:18
Postat av: Johanna Holm

Tack!

2009-02-21 @ 23:25:10
URL: http://redhavemorefun.blogg.se/
Postat av: Madde

Fin bloggen blev! :)

Fina leggins! Jag måste också åka och shoppa någon dag, fast till borlänge då!

2009-02-22 @ 09:48:52
URL: http://madde91.blogg.se/
Postat av: Mamma

2009-02-22 @ 17:16:14
Postat av: Mamma

Älskar dig med!!! Det är verkligen jättemysigt med mamma/dotterdag, längtar redan till nästa...JAG får väl handla nästa gång...;)

Puss och kram

2009-02-22 @ 17:21:44
Postat av: Johanna Holm

Ja hoopas det bli din tur och handla lite nästa gång.. jag behöver inge mer nu iaf känner jag!! Puss!!

2009-02-22 @ 18:13:32
URL: http://redhavemorefun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"