Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

En helt underbar Vinterdag!

  





Idag har jag, mamma och hundarna varit ute på en jätteskön promenad. Vi gick på isen i skoterspåren och sen hemå efter vägen så hundrana hade lite mer att nosa på. Gud vad vacker vintern är!
Var såå mysigt..




Kom hem nyligen så nu ska vi nog göra lite mat sen ska jag kolla på Gossip Girl!
Johan har varit hemma hela dan, antar att han fortafarande (?) är trött från rallyt i fredags.. gick upp 04.20 och åkte till norge sen ute i -20 grader i nästan hela dan.. då blir man trött..!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Guuud va mysigt det såg ut! var nyss ut med Astor, han kissade på 2 sekunder sen gick vi in igen. Det var min frächa luft :) Jo då, är väl på bättringsväg iaf. Men det går upp å ner. Ska vara hemma imorrn så får vi se. kram

2009-02-15 @ 19:40:48
URL: http://viiii.blogg.se/
Postat av: Britta

Hejsan!

Vilka fina kort du har i dag! Ja visst har det varit en härlig dag i dag. Jag har väl varit och ridit jag och det var myspys förutom när det kom 6 skotrar alldeles bredvid vägen vi red på. Det var mindre kul men det gick ganska bra iaf, hästarna sletsej inte iaf men dom hoppade och skuttade som bara den. Som tur var så satt vi inte på just då. Jösses va långt det blev *ler. Kommer nån gång under veckan och hälsar på er men vi ringer före. Puss o kram från fam Holmström

2009-02-15 @ 20:29:43
Postat av: Madde

Jo jag trivs riktigt bra redan nu!! Så de kanske blir ett litet kapitel som rödhårig ändå?! :D

2009-02-16 @ 21:30:40
URL: http://madde91.blogg.se/
Postat av: mamsen

Vilken härlig dag! Det blir en dag att minnas när ni pustar i värmen i Egypten ;)

2009-02-18 @ 22:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"