Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Västerås med mor och bror

Imorgon oker jag med mamma till V-rås för lite shopping och sen stannar vi vid brorsan över natten! Ska bli sååå mysigt. Tog helt ledigt imorgon så vi kan fara i tid och gotta oss riktigt..!


Var på MVC idag och det gick väl bra kan man väl säga.. Jag hade dock hög järnbrist så jag skulle äta nå dyra järntabeltter ett tag..=) Men förhoppningsvis kanske jag kan bli lite piggare nu, hoppas ju att det kan va en del i hur hemskt trött jag varit sista tiden. Sen berättade hon även att jag var under gränsläge för att vara vaccinerad mot Röda Hund så det var ju inge bra. Men antar att det inte ska vara nån fara men jag skulle bli vaccinerad på nytt direkt efter förlossningen. Hon rekommendera även Mödragymnastik eftersom jag har fått så ont i ryggslutet, nån som gått på det och vet vad det är för nått?
Nästa gång får vi lyssna på hjärtljud på krabaten... Längtar!


Nä nu ska jag tvinga Johan och sluta kolla på sitt matatonlopp i Entourage. Jag vill ha TVn=)

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag gick på "mamma gympa" när jag väntade Saga,och det var rätt skönt att komma iväg,och få göra några "lätta" övningar o framförallt så hjälpte det mig lite med mitt ryggont,så det kan jag rekomendera! Skönt att komma iväg o få träffa andra blivande mammor åxå! :-D Lycka till! Kram!

2009-08-30 @ 15:22:54
URL: http://thereseandherfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"