Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Vilken ljuvlig helg!

Lördagen var vi ute i Sunnansjö, och  var verkligen ute! Så underbart skönt. Åt lite påskmat inne men sen tror jag alla var ute..  Vi spelade Pingis, Johan och Mathilda åkte fyrhjuling och massa annat, bara njöt av att vara ute i värmen.






Tack madde för att du skickade bilderna


Sen blev det även lite påskmat och cheescake hos mamma och pappa på eftermiddagen. Vi spelade även plump allihopa med Morfar. Och så firade vi Sara som fyllde år i Fredags! Grattiiiis!




Söndagen innebar angling på sista isen, jag och Sara åkte ur lite senare, till halv sju. Vi orkade inte gå upp 03.00 som de andra. Var en jättefin morgon på isen när solen gick upp och det börja bli varmt. Synd nog var fisket inte lika bra, de kanske märker av väderomställningarna så de inte vill nappa nå bra. Vi fick 4 gäddor..=/ Men vi fick lite på pimpelfisket iaf!


Jag tror jag vann men att få den minsta abborren på kroken iaf, den var säkert 5 cm!

kan väl bjuda på denna mycket fina bild på mig också. haha


Så kvällen blev det kubb på gräsmattan vid mamma och pappa, var kul! Jag och Sara körde lite Boule och Crocket på eftermiddagen också. Gud vad underbart att det är vår! Snart sommar!

♥Tack för en underbar helg hela släkten!♥



Idag är det städdag för mig, mindre roligt.... Ciao



Kommentarer
Postat av: Madde

haha Johanna vilken stor firre du fångade!

2009-04-13 @ 14:59:10
URL: http://madde91.blogg.se/
Postat av: Britta

Vaaa! Var det en fisk, var då???

2009-04-13 @ 16:43:23
Postat av: Mamma

Tack själv!!!Det har varit en riktigt härlig Påsk!!

2009-04-15 @ 09:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"