Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Shoppat.. (igen)

De första skorna fick jag av Johan i födelsedagspresent, men jag fick åka till Borlänge och köpa dem själv=) De andra hittade jag på barnavdelningen i stl 35..249:- Perfekt.. ! Har letat efter ett par sånna..





1 par svarta tights(Gina)* , svarta jeanslegging med dragkedja (VeroModa)*, Gult linne(Gina)*, Skor (DNA, Chica) Gladiatorsandaler (skohuset)*. Det svarta spetslinnet och de silvriga örhängena fick jag av Lisa i present..! Tuusen Takk!
*Detta handlade jag för mina födelsedagspengar! Fast har ändå en hel del kvar..! Sparar de till Londonresan.




Dåliga bilder, tagna med mobilen.. Våran kamera strejkar, jag får byta batterier typ efter 3 gånger jag använt den så det är slut hela tiden... Köper nya typ varje vecka. och jag tar inte alls så mycket kort tycker jag..=/

Kommentarer
Postat av: mamma

Men du så snygga, barnavdelningen,hm, det låter bra..=)

2009-04-21 @ 09:13:49
Postat av: Britta

Nämen...... har du köpt dej ett par SKOR?? Det var väl på tiden :)

Puss o kram

2009-04-21 @ 10:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"