Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Måndag!

Idag jobba jag länge, så seg efter helgen och sen en långdag på det. Jah! Nu lever jag, det känns.. ojojoj mitt huvud. Har nytt slängt i oss lite hamburgare, såå gott!

Imorgon SKA jag gå och träna.. Jag SKA..... om jag orkar... Nej SKA!

Håller på och planerar semestern, nån som kan säga vilka veckor som blir soligast så vore jag tacksam?! Vill gärna vara ledig dom..=) Blir tokig på när jag ska ta.. vill ju va ledig mycket juh.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Nej huvtröjan är inte våran!

Är du säker på att de är christians jacka???

Hur ser den ut?? Vet iaf att den låg i tottos väska..

2009-04-28 @ 21:40:31
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"