Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

FörskottsKalas

Idag har min släkt varit här och grattat på eftermiddagen. Blev äppelpaj och fika och så fick jag lite paket, tänk att man blir lika glad än som när man var yngre...

Fick dom här skorna av mamma och pappa. De är sååå snygga!!!!
Finns inget som gör mig så glad som ett par nya skor...





TACK så jättemycket för alla presenter och uppvaktandet! Det var en jättetrevlig eftermiddag!


Det kollas på olympiatravet på Tv, tydligen intressant.. =)


Kommentarer
Postat av: Cissi

Grattis Grattis =)

Jättesnygga skor!

2009-04-18 @ 19:49:34
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se/
Postat av: Anonym

mkt fina skor :) grattis i förskott..

hoppas att tacosen var god :)

//Anna

2009-04-18 @ 22:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"