Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Smygtitt!

Får många frågor om när jag tänker öppna.
Men jag har tyvärr inget datum än, bara  att det blir nån gång i vår, samt innan sommaren....

Vi jobbar på så gott vi kan, det är mycket att göra. Vill ha färdig ytterdörren innan jag öppnar officiellt så kunderna inte behöver gå genom vår ingång till huset. Sen lär snön försvinna, för man  vill väl inte pulsa i snön fram till dörren kanske.... Det är en del kvar som sagt!

Vet vad jag kommer heta nu i alla fall! Tror det blir skitbra! Återkommer med det senare... Ska börja klura ut en  logga nu.


Jag kan bjuda på en smygtitt i alla fall!



Ledsen om mitt bloggande inte är särskilt flitigt...  Jag finner varken lust eller tid just nu!


Kommentarer
Postat av: Britta

De blir su susit så =))

2011-03-29 @ 14:29:11
Postat av: Therese

Snyggt! Kommer bli toppen!! :D

2011-03-29 @ 14:38:57
URL: http://haksberg.blogg.se/
Postat av: Lina

Ser ju kanon ut!! =)

2011-03-29 @ 16:16:22
URL: http://nilssoncarolina.blogg.se/
Postat av: sandra

va fint det blir!

2011-03-30 @ 08:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"