Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Rubrik

Golvet är lagt i "salongen", vatten och rör är nästan klart... Snart ska schamponeringen installeras. Det händer grejer. Hoppas på en IKEA tur till helgen också, om min pappa vill.... ;) Men jag kommer inte vilja lägga ut några bilder förrän det mesta är klart.
 
Ska till Sthlm på torsdag med mamma, så då får Mirandas "mostrar" ha hand om Miranda hela dagen... Dom kommer ha fullt upp;) Men lite skönt för mig att åka iväg lite, ensam med käre mor!


Idag måste jag ta itu med lite tvätt, det är helt överfullt i tvättkorgarna. Men det tycker jag det är för jämnan, fast man tvättar o tvättar. Hoppas ni har det lika!


Ska ta itu med min trötta dotter nu! Ha den skön dag...


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja, vi är nöjda! Ja, den kostade mer men vi gillade den här mycket bättre. Den ser ju mer rejäl ut och är mer rejäl så jag betalar gärna det dubbla och slipper den svajande skivan :P Och som jag skrev så gillade jag ytan på den här bättre :)

2011-03-01 @ 14:51:38
URL: http://viiii.blogg.se/
Postat av: Sandra

Är ju sant :P

2011-03-01 @ 22:14:09
URL: http://viiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"