Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

40 graders feber...

I Lördags blev det en IKEA vända, köpte skåp, diskbänk och sånt till salongen... Nu börjar jag få ihop mycket grejer! Så roligt!! Just nu är det att leta kakel som gäller. Ska ha 15x15 stora, svarta... Det är det som ska göras härnäst, samt installera "köket".. Behövs bänkskiva bara, Ikea hade ingen som föll mig i smaken.


Miranda hade 40.0 graders feber nu på kvällen. Hon har sovit i princip hela dan... på oss! Det var så mysigt, hon har varit så mysig. Men tycker såklart synd om henne för hon är helt utslagen, men tycker om när hon bara vill mysa! Det är så längesen som hon kunde somna i famnen, så jag har saknat det.

Men jag hoppas hon mår bättre imorgon. Snuttan=(




Man kan inte sova gott utan en nalle...


Kommentarer
Postat av: Farmor

Men lilla hjärtegullet <3 Hoppas hon mår bättre i morron. Vårat lilla gullefjun!

2011-03-06 @ 21:31:41
Postat av: Viktors mamma Jennie

Krya på sig-kram!

2011-03-06 @ 22:03:30
Postat av: Hanna o flickorna

lilla skruttan då! hoppas hon mår bättre idag. Kul att de går framåt med salongen också! Kerstin brukar också krama en nalle när hon ska sova de ser så gulligt ut :)

2011-03-07 @ 07:32:19
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/
Postat av: Jasmine

men guud vad fin hon är lilla miranda!

2011-03-07 @ 08:21:55
URL: http://jasminerabogliatti.blogg.se/
Postat av: Lina

Ja det är verkligen jätte mysigt! Mindie var så heela förra veckan. Hoppas hon har blivit fri från febern!

2011-03-07 @ 19:54:09
URL: http://nilssoncarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"