Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Inredningsshoppat

Jag fick presentkort på Nova Hem i Ludvika när jag fyllde i april, NU kunde jag bestämma mig. Det fick bli två vita lampfötter, en rosa dalahäst och ett hjärta att hänga i fönstret...


Köpte två krukor (49kr) på Åhlens också, även dom med presentkort. Gör marknadundersökningar åt Panel.se och får ut nån hundring i månaden på presentkort, vart man nu vill. Helt perfekt, vet inte när jag betalde en mascara  sist t.ex! 


Hjärtat är vitt men det syns inte på bild... Måste nog köpa nån mer dalahäst, så fina! 69:- på Nova hem.


Underbart och handla när det inte kostar något!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"