Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Shopping till Miranda

Idag tog jag o Mira en liten shoppingvända, åt pizza och hade lite ledigt, skönt!! Man lär passa på när det är lugnt på salongen. Miranda fick en ny baddräkt till Rhodosresan i augusti, och hon blev så glad. Hon är väldigt tacksam att köpa nytt till, för hon vill prova direkt och älskar allt. Hon blir så stolt och ska ha på det helst hela tiden sen...

Just nu måste man även ha skor inomhus, samt byta sort ett par gånger varje dag...
För det är ju så kul när man lärt sig att sätta på själv


Det var "Tag 2 betala för 1" på all REA på Lindex så jag fyndade lite till...



Bidde även ett par supersköna helsvarta jeansleggins till mig och två väskor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"