Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Tack!!!

Tack för alla era årsikter, det är jättebra för mig att få höra vad ni tycker! Jag tar med mig det i min tankar när jag sätter min prislista...

Som många förstått och för er som inte är säkra så JA, jag ska öppna eget. Jag kommer öppna i vårat hus, här hemma i Saxdalen. Salongen kommer ligga i ett separat rum med egen ingång såklart från utsidan. Jag vet inte när det kommer bli klart, men jag hoppas kunna komma igång fram emot sommaren. Det är mycket som ska göras innan så det får ta den tid det tar, men jag längtar tills allt är färdigt!

Jag hoppas att några av mina gamla kunder finns kvar och jag välkomnar alla nya att komma i vår/sommar!


Min dröm kommer allt närmare - att få stå på helt egna ben- och inte vara beroende eller påverkad av någon annan. Det är så jag vill ha det=)


Kommentarer
Postat av: Therese

Jag finns kvaaaaR! ;)

2011-02-15 @ 19:26:50
URL: http://haksberg.blogg.se/
Postat av: emelie

Jag kommer bli din nya kund :)

2011-02-15 @ 19:33:49
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag kommer oxå och klipper mig hos dig då :)

2011-02-15 @ 20:00:34
URL: http://channaalfredeen.blogg.se/
Postat av: Svärmora

Och jag ska vara fööööööörst =) Du kan boka in mej redan nu!

2011-02-15 @ 20:26:35
Postat av: mamma

Okey, då får väl jag va tvåa då, Britta!!

2011-02-16 @ 08:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"