Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Så vidrigt!!

... men vi lever ju och är friska eller hur?

Hade en dammsugarförsäljare här igår. Det var faktiskt riktigt intressant och inte gjorde det nått att få en hel del städat! Shit vilken bra maskin, dock har jag inga 36 000 till övers.. ;)

I alla fall dammsög och tvätta hon vår vita ryamatta under soffbordet.
Inte har jag tyckt den varit skitig. Jag hade ju dammsugit den tidigare på dan med min dammsugare??


Det här var resultatet efter att vi bara dammsugit ett par minuter på den.
Kunde ha hållt på mycket längre...


Blääää...=)


Kommentarer
Postat av: Jasmine

men shit vilken maskin!!

2011-02-09 @ 23:35:55
URL: http://jasminerabogliatti.blogg.se/
Postat av: Therese

Jaa, dom är hur bra som helst dom där!!! Vi har en lite äldre modell av en sån där dammsugare..Å den är klockers!! :)

2011-02-10 @ 09:42:04
URL: http://haksberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"