Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Första spadtaget

Fredag igen... Det går undan!
I helgen ska vi börja dra avlopp och vatten till salongen, första "spadtaget" alltså...!! Spännande!

Idag blir det ganska lugnt tror jag. Ska försöka övertala Johan att vi ska plocka ihop lite böcker o köra iväg imorgon. Då vi kan rensa datarummet, där salongen ska bli. Johan får ha sitt lekrum uppe ;)

Snart kommer Johans mormor, ska hjälpa henne med håret. Vem vet det kanske är sista gången hon behöver skölja håret i handfatet? =)



Och GRATTIS till min BB kompis Malin som fått en liten kille!!


Bild på min buse med en av sina favvogrejer...
Denna bär hon ofta runt på med snöret i munnen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"