Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Utan internet

Är utan Internet pga av flytten som ni kanske har förstått.... Är hemma vid mamma en sväng nu så då passar jag på lite!

Flytten har gått bra iaf, det var rätt jobbigt då vi inte var så många.. Så det tog sin tid men nu är vi på plats! Älskar verkligen huset. Ytorna, rymden och att bara titta ut genom fönstret och inte se riksvägen är underbart! Vi har väl inte kommit i ordning så mycket. Väntar på att få hjälp med lite möbler o så men jag lovar att visa er bilder sen!

TACK TILL ER SOM HJÄLPTE TILL!!!!!! Ni vet vilka ni är..=)

Ni kan få en liten bild på trappen iaf..



Har tuuuusentals böcker som är kvar sen förra ägarna i huset. Och jag menar tusentals. Poesi, Historia, Romaner- Ja ALLT man någonsin kan tänka sig. Jag kan konkurrera med Saxdalens Bibliotek garanterat!
Nån som har nått bra förslag på vad jag ska göra med detta?

Orkar inte sälja allt, för det är ett års jobb, minst...



Idag åker jag till Västerås och hälsa på min bror o Sara, imorgon bär de av till Sthlm och på Lördag blir det IKEA... Blir ett par trevliga dagar.

Jag längtar tills jag får internet igen, blir troligen på måndag.
Ha det gött!


Kommentarer
Postat av: Susanna

Åhh va roligt att ni äntligen har fått huset! Hoppas att ni kommer att trivas där =)

Får ta ett besök när ni kommit iordning och allt har lugnat ner sig lite!

Ha de toppen!

2010-11-04 @ 13:03:45
URL: http://tregringoz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du får gärna kontakta biblioteket och se ifall det är något som dom vill ha

2010-11-04 @ 17:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"