Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Sovmorgon

Två dagar i rad har Miranda sovit som prinsessan på ärten...! Inatt vaknade hon vid ett, fick liiite välling bara sen somna hon om. Men annars sov hon från 19.45-08.45!!!

 Och hon har sovit bra i nån vecka.. Vet inte om det är för jag bytt välling? Men det konstiga är att jag bytt "ner" mig. Har haft fullkornsvälling 8 mån, men hon har vaknat ofta och gnällt många ggr varje natt. Hon har ätit den och gillat den men för magen verkar det bli lite körigt. Så hon var dålig i magen i några dagar så jag bytte till Majsvälling 6 mån för att magen skulle få nått mildt och komma ikapp.. Så jag blandade 2/3 majsvälling och 1/3 fullkorn och efter bara nån dag började hon sova såhär! Ska fortsätta så och se om det är det, sen ska jag börja blanda i lite mer igen... Kan ju ha varit tänderna i dessa veckor också, för nu är två små bissingar uppe i underkäken!

Jaja, man kan fundera mycket men jag är i alla fall glad över min sovmorgon!


Kommentarer
Postat av: Sandra och Lovis

Så skönt :)

Äh, jag skulle fortsätta blanda om det funkar och blanda i mer och mer av fullkorn.

Tandsingarna är det nog bara att vänta ut. :)

2010-11-24 @ 10:11:34
URL: http://viiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"