Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Ljuskrona

Det är fixat och klart med skorstenen!!! Nu får vi elda och det känns så himla bra! Nu slipper vi feta elrräkningar utan kan lägga pengarna på annat istället. Och det blev inte dyrt heller att fixa skorstenen, det gick att täta ändå. De första företaget som va hit sa ju att det inte gick för att den svängde för mycket. Men nu är det ia alla fall fixat! Underbart....
TACK till er!

Jag har länge letat efter en ljuskrona att ha i "första delen" av vardagsrummet, i alla fall ända sen det blev klart att vi skulle  köpa och nu har jag hittat den!
OCH BESTÄLLT DEN!
Den är helt underbar...

Jotex

Lite tråkigt att det var leverans 10 feb, men jag kan vänta!!


Miranda har vaknat runt 8 hela veckan, men idag, skulle hon upp kl halv 7 samt att hon vaknat tre gånger inatt. Det är helt otroligt, jääämt när det är helg... Lördagar ska man sooova tjejen!
Idag kommer min bästa vän Lisa o hennes Kim hit. Vi ska börja med Mirandas rum. Karlarna ska fixa med ved och dricka öl... Blir en trevlig dag, så skönt att få hjälp! Tack hörrni!

Miranda får åka till mormor o morfar!

HA EN BRA DAG!


Kommentarer
Postat av: Hanna o flickorna

gud va skönt att de gick o fixa lätt ändå!!

2010-11-27 @ 08:31:31
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/
Postat av: Lina

Skönt att ni kan börja renovera nu när det inte blev så dyrt. Verkligen skönt för er =) Jätte fin krona, jag är också ute efter en..

2010-11-27 @ 15:04:40
URL: http://nilssoncarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"