Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Update !

Åh idag e det Fredag! Och idag blir Miranda 3 veckor. Miranda hade några väldigt jobbiga dagar i början på veckan. Det var magen som krångla, man hörde hur det bubblade och lät, och hon bara skrek såklart. Mest på nätterna, dagarna var ganska lugna men hon vägrade sova. Så på tisdagen var jag till BVC och de visade mig en massage jag skulle göra på henne och så rekommenderade de Minifom. Massagen fungera väl sådär, hon vägrade ju ligga still så det var nästan hopplöst, MEN Minifom har fungerat jättebra. Om det är magdropparna eller om det var nån tillfällighet vet jag inte, men jag vågar inte chansa så jag kör med de ett tag och hoppas att det håller i sig. Har lite svårt att få henne att somna så iland blir det sent, ca 01. Men sen sover hon till ca 04-05, äter och sen somnar om (efter ett himla vaggande) och sover till 09.30.
Just nu är det så det funkar här hemma iaf, men jag tycker det går bra och hon är överlag snäll och lugn vår underbara lilla tjej...

Idag badade vi och den här gången sa hon inte ett knyst. Ögonen var stora som jordglobar men hon sa inget, så jag tror hon tyckte det va skönt=)

Annars vet jag inte vad dagen har att erbjuda. Ska väl plocka lite. Fick ner julgardinerna igår, haha. Så skönt, har tittat länge på dom nu och kännt "åh jag måste" men nu är de nere tack vare mamma som kom in och hjälpte mig. Inte lätt och hinna med allt när man har en liten tjej som vill ha all uppmärksamhet...

Och hemska tanke, idag måste jag göra mig i ordning. Haha
Madde ska komma och ta kort på oss så vi kan skicka in till tidningen och då kan jag väl inte se ut hur som helst. Jag har gått runt med en "slo-ig" tofs på huvudet, osminkad och halvnaken i två veckor nu, kanske dags att fixa sig lite... ;-)


Nej nu ska jag sätta igång, måste passa på när jag är pigg och Miranda sover!



Kommentarer
Postat av: Lina

Skönt att dropparna fungerade. Fungerade kanon på Mindie och jag trappade ned när jag skulle sluta med dom så inte magen fick en chock. Det tar sig nog ännu bättre på nätterna snart ska du se så att du slipper vagga, skönt att hon somnar om åtminstone =)

2010-01-30 @ 12:10:18
URL: http://nilssoncarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"