Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Bakning

Har bakat lite på förmiddagen... Fyller år snart så då lär det finnas lite fika hemma=) Miranda var väldigt gnällig när jag började, ingenting var bra så jag trodde jag skulle få lov o ge upp. Men tillslut somnade hon, och sov till 2! Över tre timmar, och jag väckte henne inte för jag antar att hon behövde det för nu är hon hur glad som helst!

Hursomhelst blev det kolakakor, nå slags nötchokladrutor och hallongrottor. Slut på mjöl nu så jag lär åka och handla om jag ska göra nått mer!

Ska försöka övertala Johan att gå med på en promenad senare men jag antar att jag får gå själv. Han är väl säkert för trött. Men det är ju så fint väder!


Nu ska jag leka lite med Miranda i gymmet!


Kommentarer
Postat av: Hanna

ja de är helt underbart att se att dom redan har roligt med varann, hoppas att dom blir bra vänner sen.. vet inte om de är nån speciell ålder som är "värst"..alla barn är ju olika men jag har verkligen haft tur känns de som. åh gott de lät med kakor, vi kanske skulle starta bageri du o jag, hehe

2010-04-14 @ 18:22:29
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"