Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Söndag

New moon var jättebra, kan inte säga någonting annat MEN jag tycker fortfarande Twillight (ettan) är bäst... Den här hade kunnat varit längre och mer detaljerad, i alla fall med tanke på hur mycket kärlekshistoria och beskrivnigar det är i boken. Allt gick liksom för fort kändes  det som... Men mycke vill ha mer så är det väl alltid. =)
Vill ha den på DVD nu bara så man kan kolla flera gånger..!

Tredje filmen Eclipse har premiär 30 juni 2010. Och om allt går som det ska så kommer den fjärde Breaking Dawn även ha premiär i 2011. Om de kan bestämma sig för att filmatisera den..


Har nyss ätit Flygande Jacob fast med kassler och nu slappar jag lite på soffan.
Jag o Johan till Gränges lite senare, jag lär göra lite bokföring och så blir det nog nån match kort mot mamma o pappa..=)


Hej så länge.

Kommentarer
Postat av: mamma

Tack för titten, det var så trevligt sååå...

Ha ha, det var kul att vi slog Johan och pappa :D, de vinner ju för de mesta annars..

Puss o kram

2009-11-23 @ 08:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"