Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Nelly.se

Gud vad fina kläder och skor de har.. Blir alldeles sjuk! Speciellt alla deras skor men jag antar att de alla är för stora så det är inte ens nån idé att beställa.. sånt får jag prova mig fram om jag ska lyckas hitta en liten 36:a. Men jag hittade en bikini jag föll pladask för! Blinkade lite gulligt till Johan så jag fick beställa den.. Hoppas att den passar nu!!! Visserligen får man aldrig den kroppen som de där modellerna har men ändå... Jag ger mej dän på att de är totalretuscherade.. Hehe Känns bättre då!!



Fastnade mest för underdelen, tyckte den var ursöt!


Men finns det nån klumpigare än Johanna Holm, nej tror fan inte det. När jag bekräftat ordern så dubbelkollade jag orderbekräftelsen jag fick och fick se att jag blandat ihop storlekarna!! Jag tyckte jag dubbelkolla om och om igen men tydligen inte. Skulle haft medium på en del och small på en del, men beställde precis tvärtom! Idiot jag är! Det stod om bekräftelsen inte stämde skulle man höra av sig snarast så jag skicka ett mejl direkt och förklarade. Hoppas de ändrar annars får jag väl beställa om och skicka tillbaka de andra två.. Men det är så typiskt. Tyckte ju jag var så noga. =(


Så nu har jag bikinis så det räcker inför resan, om den passar såklart. Men annars har jag nog ändå. Men är så kul med nya... Ska försöka fixa bikini formen till sommaren bara, bara två veckor kvar till Egypten. Det hinns nog inte.. Blir isåfall knäckebrö och vatten tills dess!!


Hittade alla dessa underbaringar på Hm och Nelly. Älskar verkligen skomodet nu. Tänk bara om man hade haft lite större fötter, då hade man bara kunnat välja och vraka bland alla dessa ljuuuvliga skor! Kanske är lite bra att jag inte kan ha dom, blir så mycket billigare då. Men tyckte ingen av dessa var särskilt dyra faktiskt. Kanske om man ska ha allihopa....

Klicka upp före större bild!!


Greys Anathomy nyss, Tack gode gud att Izzie gjorde slut med dödDenny..

Sov dags.. God natt!


Kommentarer
Postat av: Britta

Håller med dej om Grey`s, skönt att va av me honom. Är ni hemma å fredagkväll? Vi ska hämta Madde nån gång på kvällskröken, hon ska till Stockholmia med skolan. Är ni hemma och vill ha besök så kommer vi till er då.



Puss o kram o natti natti:)

2009-03-11 @ 22:24:18
Postat av: Johanna Holm

Det blir jättebra det Britta! Vi är hemma!!

2009-03-11 @ 22:49:12
URL: http://redhavemorefun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"