Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Desperate Housewifes

Va spännande det är... Vet ju lite vad som kommer hända för man råkar ju få reda på så mycket genom dessa himla svallertidningar som ska avslöja allt. Men men, jag får väl skylla mig själv som läser. Men det är ju svårt o undgå.. Nåja, det är kul att DH säsongen är igång igen och förgyller tisdagskvällarna lite..!


Jag och Johan åt potatisgratäng och rostbiff idag, på en tisdag! Var tänkt att vi skulle göra det i söndags men blev inte så. Vet inte vad det berodde på ,men blev aldrig sugen på mat den dan..
Är väl aldrig fel och lyxa till det på en vardag...


Nu ska vi sova.. jobbardag imorgon med, hoppas jag inte är lika seg då.

G'natt

Kommentarer
Postat av: britta

Go morron hjärtat!

Det där var väl inte kort h¨r. Det har ju växt jääääääääätte mycket ju!! Och så fin du är i de sen!! Ha en bra dag, nu ska jag åka till jobbet. puss o kram

2009-03-04 @ 06:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"