Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Mitt i veckan

Nu känns det som veckan är slut och snart helg. Bra onsdagen har varit så rullar allt på.
Slutade lite tidigare idag, kl 16 så jag har hunnit varit hemma ett tag. Kolla på Hell's kitchen final (repris) och plockat lite i köket. Skönt att hinna med lite, när man slutar sex är man helt slut. Är verkligen skillnad på två timmar.
 Johan kom och mötte mig på salongen och sen gick vi upp på stan och köpte en gul ros och en liten lykta som vi var o satt på mormors grav på kyrkogården. Hann inte det igår men kändes bra att vi gjorde det idag i stället...

När jag satt o kolla på tv så härja katterna oavbrutet. Helt galna.... De sitter i varsitt rum och glor på varann i säkert 2-3 minuter och bara laddar. Sen är det full gång.. Högt och lågt och överallt. Hector först och Lucifer efter, alltid.

 
Mina sötnosar...

Hectors favvoplats när jag är i badrummet, då ska han va med. Och så ska jag sätta på kranen liiite så han kan dricka liggandes. (men att han blir dyngblöt det märker han inte)


och så lilla Lucifer......








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"