Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Lördag

Jaha då är snart lördan' snart slut... Har varit i Gränges hela dan idag hos mamma och pappa och mina två älsklingsvovvar. Vi gjorde Thaigryta med massaman curry, ananas, vattenkastanjer, morötter och paprika.. Blev såå himla starkt och gott! ÄLSKAR verkligen thaugrytor, inte nudlar och sånt tjafs utan de där grytorna..mmmm...


Ha som grytbas till bitar av kycklingfilé, tillsätt  t.ex morötter, vattenkastanjer,
ananas, paprika nötter m.m.. Servera med ris. Rekommenderar!

Sen var vi ner och spela NE (Nationalencykleopedin-spel, ha överseende med stavningen!) hos farmor och farfar. Är en liten "tradition" som ofta infaller mörka lördagskvällar och heldagar. Det är riktigt kul, men så himla svåra frågor så jag har inte en chans att ens prova delta, kungar på 1600 talet, franska författare, kemi och fysik, alltså ni hör
- inte normal nivå på allmänbildning. Så jag är frågeläsare, och tycker det är lika kul
o se vad de kan. Och hur de gör för att stjälpa varann.. =)
Idag vann Farmor... Grattis!!



Nu är jag hemma... Johan har verkligen inte gått ifran datorn idag alls..(han var ner och åt, faktiskt, påpeka han nu!) herregud säger jag bara=) Sen börja de spela i grupp vid 6 och håller på än... 
Jag kommer då hoppa i säng snart eller i alla fall  om ett tag, blir kanske lite framför TVn.

Imorgon vet jag inte vad det blir, en sväng till S-sjö kanske och hälsa på och kolla hur det blev i vardagsrummet efter de möblera om. Få se hur det blir, måste iaf städa lite. Tror Johan skulle jobba en sväng så kan passa på då.


En bild på mina hjärtan från i somras


GO NATT!!!  /Johanna

Kommentarer
Postat av: Svärmora

Hej svejs!

Kom i morron så får ni mat. Ni vet när vi äter. Puss o kram

2009-01-18 @ 00:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"