Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Fredag!

Hej!
Nu var det längesen man skrev känns det som. Men ändå har det inte hänt mycket alls.
Har jobbat men är fortfarande ganska sega dagar på jobbet. Hoppas det kommer igång mer i nästa vecka..
Igår var jag, Johan och Perra i Gränges o träna.. väldigt lugnt där, inte mycker folk alls och det verkar passa dessa två karlar bra så jag hoppas det rutin på torsdagar. Jag går annars i sporthallen och tycker det är bra men jag är dock inte lika folkskygg.. hehe
Fick mitt Ellos paket av mamma oxå.. Jackan fick hon ta, riktigt snygg var den för att kosta 59kr. Bikinin var OK, nederdelen var lite skum men får duga=) Skortan var skitsnygg men för stor så det blir bara byte av storlek.. Träningsbyxorna var iaf bäst, supersköna.

Idag har jag varit på Kalas till Klara min kusin och guddotter.. (sött va!?)  Hon fyllde 8 år igår! Herrgud var fort det går.

Grattis i efterskott på åtta-årsdagen!


 
















Presenten:






Jag kollade på På spåret och åt supergod kycklingsallad med currydressing hemma hos mamma och pappa efter vi hade varit på kalas.. Kom hem för ett tag sen. Johan hade varit med Perra till Blge och kollat efter Guitar hero/Rockband men det fanns inge. Imorgon ska jag städa (igen) tycker inte jag gör annat men lika stökigt igen förstår inte vad vi pysslar med.. Ska försöka sätta upp min klocka jag fick i julklapp så det blir nog ett heldagsprojekt.. (högt upp ska den sitta=jag är kort)

Nu blir det sängen! Natti!

Kommentarer
Postat av: Klara Holm

Tack för den roliga presenten Gudmorsan! Kramar från KLARA

2009-01-24 @ 20:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"