Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Första inlägget!

Jaha, då ska man börja blogga då... Verkar som alla gör det och varför inte prova lite=)
Jag läser ju alla andras hela tiden så det verkar som om andras liv har blivit en ny sorts underhållning.....
Jag vet inte vad jag kommer skriva om men det kan vara skönt att skriva av sig lite ibland, men jag antar att det kommer bli mycket kläder, skor, hår, frisyrer, lte renovering och framförallt mina funderingar och tankar här i livet...

En kort presentation om mig då.....
Jag jobbar som frisör , bor tillsammans med min pojkvän i en tvåvåningstrea i Ludvika med två underbara katter..
Älskar kläder, skor och inredning. Shoppar kanske ltie för mycket ibland..
Är också så barnsligt förtjust i denna dator, tillbringar kanske lite mycket tid här ibland. Beror nog mest på att jag spelar, World of Warcraft men jag ska försöka sluta lite och kanske blogga lite mer ist. Eller inte sitta vid datorn alls.
Jag vet, skum kombination, spelande och shopping...?  MEN båda är beroendeframkallande..



Testade och lägga in en bild oxå... kr¨ångligt o lära sig allt men det går iaf framåt.
Nu får det dock räcka för idag.. Go natt!

Kommentarer
Postat av: Tessa

Måste ju va först å kommentera...

VÄLKOMMEN TILL BLOGGVÄRLDEN!!!! :-D

Ska bli kul å läsa om er... :-)

Hoppas de kommer MASSA frisörbilder nu...

2009-01-14 @ 19:36:09
URL: http://tessa84.blogg.se/
Postat av: Svärmora

Nä men hejsan! Så du har börjat blogga nu. Skriv inget ofördelaktigt om mej nu för jag är in och läser vaaaaaaaarje dag. Bara så du vet. Ha de bra och hälsa till Johan. Puss o kramen från svärmora!!

2009-01-15 @ 16:18:28
Postat av: Tessa

vad fin din blogg är Johanna! Vet inte vad du ska ha mig till! =P

2009-01-15 @ 18:20:05
Postat av: Madde

Okej, det ovanför som det står att Tessa skrivit om "Vad fin din blogg är Johanna.." har jag skrivit! Vet inte hur det kan stå Tessa där?

2009-01-16 @ 19:24:54
URL: http://madde91.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej! Gud va kul att du har en blogg! Madde svallra=)

hoppas allt e bra med er!Nu ska jag in & läsa om er så ofta jag kan!

kramar sandra

2009-01-17 @ 16:28:41
Postat av: jennie

hej! läste att du bor i en tvåvåningstrea, vart då någonstans? jag å min sambo är nämligen på jakt efter en större lägenhet, men vi hittar inga.. jag har ingen blogg men du kan svara här bland dina kommentarer om du vill, skulle va supersnällt. jag bor i ludvika. mvh jennie

2009-01-20 @ 21:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"