Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Söndag!

Har gjort lite nytta idag! Fixade de sista kakellapparna, de som var bakom diskmaskinen, så nu är det helt klart. Blev verkligen skillnad. (kolla tidigare inlägg för bild). Sen har jag tvättat oxh städat.. skönt att göra det ofta för det bli inte alls lika mycket då så jag var klar rätt snabbt! Sen har jag skottat fram runt bilen, Johan fick sopa av den...!

Vi spelade lite kort på e.m...Var kul! Hector vill oxå vara med...


Sen fick vi besök av Leif och Britta!!
Så vi fikade massa gosaker och åt hemgjord cheescake som jag hade kvar i frysen. Det är nå ofattbart vad gott det kan va..! Så enkelt men så gott.Tack för besöket! Var trevligt...=)

Nu väntar jag på Gossip Girl kl 19!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"